♥ follower

Khamis, 2 September 2010

rezeki RAMADHAN

sekian lama tak mengupdate blog kerana kebizian.. Syukur kepada ALLAH dgn rezeki yg diberi pada bulan yg mulia nie.. Alhamdulillah..
byk cerita hendak dikongsi ttp tak dpt nak diluahkan dgn kate2... cehh syahdu pulak rase..haha
tak yah nak syahdu2 la emma oiii... bukan nak story cite sedih pun..addooii laa..

1. syukur yg pertama, perniagaan berjalan dgn lancar..biase la time nak raye2 nie la rezki melimbah ruah..siapkan oder sane sini smpai tak cukup tidor seminggu, ttp berbaloi2.. kpd yg mengoder ttp masih belum dpt lagi tgu esk yerrr... esk edaran akan dibuat.. TQ kerana support kueh tradisional...huhu

2. syukur yg ke-2, nanti da confem kite story psl nie..buat masa nie 50-50 lagi..doakan yg terbaik untuk saya. kalau ade rezeki untuk ini sy akan senyum sampai telinge...berjaya buat org lain happy.. doakan untuk saya..AMIN

3. syukur yg ke-3, tahniah kpd en.suami, berjaya naik pangkat..yaahhoooooo seronak sgt bile dpt tau berite nie..mmg rezeki kite bulan ramadhan nie. pasnie takdo keje shif da, normal time yer..senang la kite nak set time p memane..yg paling penting takde la saya duk umh mlm2 sorang da...:)

entry nie di buat bukan untuk bermegah2 atau berbangga riak tp sekadar ingin berkongsi kegembiraan yg ade.. kalau rase termeluat nak bace nk buat camne kan coz korang mmg da bace pun entry nie..hehe..

2 pengkritik hebat:

Maa berkata...

tahniah. tahniah. tahniah. moga2 baik2 aje ye emma. insyaAllah, suma ok... doa byk2... (mcm mak2 plk rasa... ekekekeke) ;) tahniah jgk 2 hidhir :) thn ni pasti open house besar2an yea....

::ku BUKAN aku:: berkata...

tahniah.....waahh..nak pangkat..alhmdulillah btol2 rezeki tu...boleh open table nie...hehef