♥ follower

Rabu, 7 Disember 2011

HAPPY 2'ND ANNIVERSARY


ooo no terlambat pulak nak update anniversary yg ke 2 kami...
sedar tak sedar da masuk 2 tahun perkahwinan kami..
rase cam baru je update story pasal 1'st anniversary...
cepat nye masa berlalu...



kepada suami:

♥ terima kasih kerana menjadi seorang suami yang terlalu mengambil berat
♥ terima kasih kerana telah cuba sehabis baik melangkapkan sesuatu yang saya telah hilang
♥ terima kasih kerana selalu ada sepanjang masa di saat saya betul betul memerlukan
♥ terima kasih kerana selalu menadah bahu untuk saya menangis ketika rindu selalu datang
♥ terima kasih kerana selalu memberi kata-kata menguat semangat dan ganggaman erat untuk kuat kan diri kerana kadang-kadang keyakinan untuk diri hilang
♥ terima kasih kerana sanggup menemani saya untuk harungi hari hari yang akan datang tanpa orang yang saya sayang
♥ sayang, terima kasih untuk semua.. terima kasih untuk kehidupan 2 tahun lalu yang telah membuktikan saya tidak salah membuat pilihan..

Ya Allah Ya Tuhan ku, panjangkan lah jodoh kami sampai ke syurga... 
Kau kurniakan lah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat...



3 pengkritik hebat:

Akma Che Oms berkata...

eppy annyversary
semoga Allah panjangkan jodoh hingga akhr hayat...
dikurniakan rahmat dan kesejahteraan zahir dan batin...
dikurniakan keluarga yang bahagia berpanjangan....

·٠•●♥ NOR ♥●•٠· berkata...

happy 2nd Anniversary!.. Semoga Emma & hubby bahagia hingga akhir hayat & dumurahkan rezeki... =)

.:. SyazMaa .:. berkata...

Heppi anniversary emma... moga gembira n romantik wif hidh.... ;)