♥ follower

Selasa, 22 Oktober 2013

ESHAN HARRAZ - 9 BULAN




Assalamualaikum...


lamenye kite tak update blog, sibuk bebeno sekarang nie, keje bertimbun timbun.. fail bersusun susun atas meja.. maklum la nak akhir tahun kan...
Dikesempatan nie mummy eshan nak update sikit berkembangan anak teruna kite yang sorang tu.. progress eshan 8 bulan tak sempat nak update, ni pun dah penghujung 9 bulan baru nak update..

progress eshan masa umur 8 bulan banyak sangat, semuanye serentak:
- 1st time tumbuh gigi bawah 2 batang
- pandai merangkak, laju betul.
- pandai dah nak berdiri-diri 
- pandai duduk sendiri dengan tegap tanpa bantuan
- berat badan pun dah 10kg ++

progress eshan umur 9 bulan:
- pandai berdiri pastu nak cuba cuba lepas tangan,, ewaahh pastu melepek jatuh terduduk...
- dah pandai nak mengikut org berjalan, pantang nampak kite siap2 nak pakai tudung tangan dah terkepak kepak mintak dukung...
- susah nak tido malam... asyik nak main je kojenye..
- setakat nie 2 kali dah demam.. risau mummy... sob sob..
- dah pandai babai babai tangan, pastu tepuk tepuk tangan bila kite nyanyi lagu pok amai amai...hehe



banyak dah rasenye progress positif eshan harraz setakat ni, tap semenjak dua menjak nie eshan macam merap sikit dengan mummy nye, tido pun kat atas dada je, kalau letak nangis... kenapa ek..??? macam serba tak kena je.. risau mummy dgn walid..









4 pengkritik hebat:

cplud miera berkata...

alahai teruna akk ni comeinyer :) kejap je kan. afham pon nk masuk 11 bulan dah kak.

.:. Maa .:. berkata...

jeng... jeng... jeng... hahaha... aryan jgk berperangai begitu mummy eshan... skrg lg la melampaui2 merabnya, manja usah dicerita la... xpe la mungkin dia nk guna masa sepenuhnya sblm bln 2.... ;)

cplud miera berkata...

baru pasan afham pon cmtu. smpai abhnye tye nape la afham xnak dekat tokwan die asyik nk ummi jer. hoho

~emma~ berkata...

igtkan eshan je camtu.. mula la duk pikir kenapa la eshan ni, sakit ke die ape ke..