♥ follower

Rabu, 9 Jun 2010

f.r.i.e.n.d.s.t.e.r

entry kali nie di buat pd pukul 3.26 pagi tau..bukan petang..

alamat mata knp tak mau lelap nie...mentang2 la esk cuti (my ofismate esok i cuti yer..huhu)
oleh kerana mata i nie buat hal so ape lagi ambik lappy ber'internet' la pagi2 buta nie..
tetibe teringat lama sesawang di bawah..........

friendster aka FS???? uishh lame gile tak jengok, bersawang dan ber labah-labah serta berhabuk...ish2 mau terbersin dgn habuk2 nie.. :)

ye la sejak facebook aka FB diperkenalkan langsung lupa daratan kan..sesawang myspace pulak langsung tak igt kata kekunci.. sy rase korang pun same kan..??? huhu

natijahnye, sejak bersuami nie malas pulak nak layan laman2 sesawang tu, FB pun singgah kejap2 je check kot2 ade msg & komen yg perlu di balas...

2 pengkritik hebat:

♥ azura wif lurvee ♥♥ berkata...

samala.. FS nyer pass pun akoo dah lupaaaaaaaa

~emma~ berkata...

huhu tu la kan..