♥ follower

Khamis, 29 Julai 2010

restoran ayam kampung

isnin lepas en.suami ajk lunch kat SAS Res. Ayam Kampung kat gaint nilai..
saje nk terai, tak penah pg pun sblm nie coz rase cam tak best je mkn kat situ.. sbln nie kalau en. suami suh plh antara SAS Res. Ayam Kampung & ayam penyet sure plh ayam penyet.. so aritu rase cm nak terai je mkn kat situ..

so jom layan gmbr yer...

suasana cam mkn kat rumah, nice jugak decorasi nye.. selasa jer..

fresh oren - for me
teh o suam - en.suami punye

nasi putih, ayam kampung goreng cili (sikit je cili kering yg byk), sotong grg tpg and sup cendawan ( sedap gak + pedas skit)

komen: suasana persekitaran sangat selesa, makanan bole la tp ayam tu skit sgt la....
air sedap..



5 pengkritik hebat:

b.O.n.d.a berkata...

blOm terai lagi kat SAS tuh..
agak menarik & tertarik fresh Orrange itew..nyum nyummmm
=)

Maa berkata...

gelasnya sgt canteekk... hehehe... mahal x emma

~emma~ berkata...

bonda: try la.. air best, mkn pun bole thn..huhu

ma: harga same cm kedai lain, tp ayam tu cm sikit jer..huhu

Mayiskandar berkata...

akak dah pegi arituh...tmpt agak cozy esp for those yg suke privacy...tp betula ...ayam ciput...x puas mkn

::ku BUKAN aku:: berkata...

wah emma....jalan2 cari makan ea....sume temapt dah rase dah...hihihi..