♥ follower

Selasa, 5 Oktober 2010

hunny cornflakes

mlm semalam tetibe je rajin nak buat biskut nie... bahan2 mmg da ade coz igt nak buat b4 raye tp keadaan tak mengizinkan so tertunda la hajat tu smpai nak ekat abis raye...hahaha
kuih raye yg paling senang sekali nak buat, para2 suami pun bole buat..see betape senang nye nak buat kan...
memandangkan bahan2 da sedia ade so smlm start la operasi nye.. tak smpai 2 jam da boe mkn...

semua bhn2 dicampur... nyum..nyum


masukkan dlm cup yg kecik2 tu...


nie la rupenye sebelum di bakar..


stanby nak masuk dlm oven..


duk la dlm oven nie 2 3 minit japp...


huhu da bole mkn..haha

senang kan...


10 pengkritik hebat:

Mayiskandar berkata...

wah rajinnye emma wat kuih...akak jgn harapla....tak rajin...huhu

~emma~ berkata...

adooii kak mai tetibe je jd rajin..biase la penyakit rajin nie jarang2 je hinggap..haha

Elin berkata...

wah...dap tu my fav kuih raya..haha.
Org pun tiap2 thn biasa nyer buat..thn nie jer tak buat... dap.. :)

~emma~ berkata...

elin: kak emma da 2 3 thn tak buat kuih nie..semalam tetibe je jd rajin..

::ku BUKAN aku:: berkata...

eheemmm....ade lebih tak kuih tu??boleh laa hntr kat rumah org bujang kat sini...:-)

~emma~ berkata...

faruq: meh le dtg umh beraye, nanti i jemput u open house ekk...

.:. Maa .:. berkata...

yeay! i dah mkn... sdp... rugi korang2 xmkn... ekekekekeke ;p

Su Yati berkata...

eee sedapnye....emma bagi resipi...ni ngandun2 ni rasa nak makan manis2 aje...teringin la pulak

~emma~ berkata...

ma: yei ma puji sedap..sedap kan.?? huhu..perasan je lebih...

~emma~ berkata...

sue: nanti kite buat post special utk sue ekk...tguuuu...cehhh mcm teror je kan..