♥ follower

Jumaat, 26 November 2010

air pasang malam....

yesss akhirnye pokok bunga kat halaman rumah sy berbunga jugak...

setelah pokok itu wujud selama setahun dan dijaga semua oleh ayah tersayang sy, ditukar kpd pasu yg lbh besar coz sblm nie pokok tu duk dlm pasu kecik jer..huhu

bunge bederet2 tu...

anak dgn menantu tak bole harap nak jg pokok2 kat luar tu..suh siram ape tah lagi bl mak ayah nak dtg baru kalut2 nak siram pokok2 yg kat luar tu kalau tak mengharapkan air hujan je la..huhu

sian pokok2 tu kan terseksa dpt tuan cm ktorg nie..huhu (tp my suami rajin buh baja kat bunga2 nie....)

mlm smlm ade pulak sekor kucing tu melepaskan hajat kat rerumput carpet kat dpn umh tu..

heeiii kucin nie mmg nak cari nahas.. igt rumput tu pasir ker.. baik punye melepas kat rumput tu.. br la tau selama nie kucin kuning tu la yg duk melepaskn hajat kat situ...

2 pokok nie tgu masa nak berbunga...

nasib pokok rmbutan kat luar rumah tu belum tau lagi... daun cam da berkedut2..huhu
kalau ade rezki merase la kami makan buah nye...kiki

mak pesan: korang bwk balik pokok2 yg senang nak jg jer... korang bukan rajin pun nak siram2 nie... fyi semua pokok2 nie di import from my mak house... takde yg beli pun kecuali pokok rambutan.. mak mmg memahami... syg mak..



1 pengkritik hebat:

shi3la berkata...

cantek..pokok neh senang nak jaga yerk..owhh kalo mcm tuh boleh carik pasni..