♥ follower

Jumaat, 21 Oktober 2011

info menarik: J Card Members Day @ Melaka

soping..soping..soping..

kepada sesape yg nak balik kampung kat melaka or saje jenjalan kat melaka or mmg duk kat melaka jom le reramai  ke Jusco Melaka...  J Card Members Day tuuuu... Tambah2 baru pas gaji kan... 


21 October 2011

J Card Members Day – Melaka

Up to 70% Off

Supermarket Extravaganza
Jusco Gift Voucher Redemption
J Card members welcome to bring two friends
Time : 8am to 11pm

Location
Jusco
Bandaraya Melaka
(Jalan Lagenda)



8 pengkritik hebat:

♥ Elin ♥ berkata...

haah.......
dah shoping td waktu lunch hour..
ramai sungguh umat manusia kat sini..
elin borong cadar, comforter jer..sbb masa jcard jer murah giler..

~emma~ berkata...

waahhh mmg pantas la elin.. ye la tambah2 baru pas gaji kan tu yg penuh..kalau jcard mmg org akan borong cadar n comforter.. mmg murah..

♥ Elin ♥ berkata...

tau x per... berduyun2 cina lah plg banyk borong bantal mcm nak berniaga pulak.

Elin berkata...

wah bestnyer kak emma...tp itorang g melaka sabtu depan...ada MPK and Fail Meja. Klu kak emma pegi ada yg best2 beli la dulu..hihi.

Elin kat atas tu cepat jer shopping yer...mentang2 duk melaka.. :)

~emma~ berkata...

conpius da kak emma ade 2 elin kat atas nie..huhu
kak emma tak p pun, balik h.melintang nie..sejak abg takde tiap2 mgu k.emma balik sini..
duk kat hotel mn bengkel tu nanti..??

Mayiskandar berkata...

Alaa....dh terlepas....tp kt jusco melaka je ke emma...jusco lain xde ke....akak nk beli bedsheet...

♥ Elin ♥ berkata...

kembar sama nama ;)

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih untuk blog yang menarik