♥ follower

Khamis, 6 September 2012

SELAMAT HARI JADI suami ♥ isteri



Assalamualaikum..
Hari nie hari yg di tunggu-tunggu 6 SEPTEMBER 2012
so SELAMAT HARI JADI untuk kami SUAMI  ♥  ISTERI

untuk kami:

semoga ALLAH panjang kan umur kami
semoga kegembiraan selalu bersama kami
semoga kami saling lengkap melengkapi
♥ semoga ALLAH limpahkan rezeki untuk kami 

untuk suami:

♥ semoga suami success dlm kerjaya & perniagaan 
♥ semoga suami berjaya turunkan berat body.. haha 
♥ semoga suami jg isteri dengan lebih baik lagi 
♥ semoga suami cepat-cepat naik pangkat & naik gaji ☺
 semoga suami dapat bersabar dengan kerenah isteri selama 9 bulan nanti 

untuk isteri:

♥ semoga menjadi isteri yang lebih baik untuk suami 
♥ mohon ALLAH kuat & tabahkan hati isteri 
 semoga ALLAH mempermudahkan isteri bekerja di tempat baru 
 semoga isteri kuat sehingga 9 bulan 

hadiah ??? wink..wink..wink..
kami da plan sesuatu yg menarik sabtu nie, nak ambik cuti arini pun cuti da takde so tgu je la sabtu nie untuk plan hari jadi tersebut... wweeeehhuuu tak sabarnye..
semoga plan kami berjalan lancar..






2 pengkritik hebat:

♥ dak pink berkata...

Hehe. Dah nampak perut dia.
=)

HB to both of you.

~emma~ berkata...

hehe.. tq ain :)