♥ follower

Jumaat, 7 Jun 2013

ESHAN HARRAZ - 5 BULAN



Assalamualaikum...

Hai kawan-kawan mummy...
saya dah berumur 5 bulan, besar dah saya bulan depan saya da boleh makan, tak sabarnye la mummy saya tu, sekarang mummy saya dah sebuk-sebuk duk servey nak bagi makan ape kat saya bulan depan..
sabar ye mummy tu cite bulan depan..hik hik hik..

ok kite cite perkembangan saya bulan nie:

1. berat badan saya yang paling terkini 8.3kg
walid saya pelik sebab aritu masa 4 bulan saya timbang kat Az-zaharah berat badan saya 8.7kg, mana taknye timbang sekali dengan baju and pampers. time tu plak rambut saya ada lagi.. skrg kan da botak tu yang berat mencanak-canak naik...ape la walid nie, jangan nak pelik sangat boleh tak... hahaha

2. saya nak pandai main sembur-sembur kat muka mummy and walid... hahaha
kadang-kadang mummy bebel-bebel terus saya sembur air liur kat muka mummy... kan dah kene, tu la mummy bebel lagi.. sory mummy.. :)

3. bila nak tidur malam saya suka dengar walid saya berzikir, dulu saya tak kesah bila mummy atau opah zikir kan saya, tapi sekarang saya lebih suka dengar walid yang zikirkan saya sambil saya nenen dengan mummy...  terus mata saya ngantuk bila dengar suara walid, kadang-kadang sambil terbatuk-batuk walid berzikir tapi saya tak jugak tidur-tidur.. sian walid sabar ye walid, ye la kadang-kadang mata saya ni susah pulak nak lelap...

4. ehem..ehem.. sehingga hari ini saya masih lagi tak boleh nak meniarap sendiri..hehehe
Dr. Nik Rose Az-zaharah kata dengan mummy jangan paksa saya kalau tak boleh nak nerap lagi, biar saya nerap sendiri mungkin umur saya 7 atau 8 bulan nanti baru boleh nerap.. mungkin berat badan menjadi faktor utama saya lambat nak nerap.. ngereng-ngereng je boleh la sekarang nie..huhu
so jangan nak tanye mummy saya banyak-banyak soalan ye kenapa saya tak boleh nak nerap lagi macam nurse kat KK Nilai aritu ada ke tanye mummy kenapa saya tak boleh nerap lagi.. adoooiii la mana la mummy saya tau kenapa.. kannn...

fuuhhh penat da... lain kali saya sambung lagi ek...


gambar saya genap 5 bulan bulan aritu mummy upload dalam instagram...
TQ MUMMY ♥




3 pengkritik hebat:

·٠•●♥ NOR ♥●•٠· berkata...

kus semangat... bam bam nyer si cumeil ni.....berat dah nak sama ngan Ariq dah.. mesti sedap peluk.. hehe...

.:. Maa .:. berkata...

Geget peyut dia..... hihihihi.... xpe lmbt sikit nerap pn mummy.... asal eshan sht je.... :)

cplud miera berkata...

alololololo....bambamnya dak tecit nih. okeh esok kite jumpe kt tempat boling okeh! huhu